Ogłoszenie nr 1/PZP/ 2008 (wygasły...)

Nysa dnia 09.04.2008 r.



Ogłoszenie
o zamówieniu publicznym na roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego nr 1/PZP/ 2008



1)Nazwa i adres Zamawiającego:
Nyska Energetyka Cieplna – Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońskiej 10a. tel./fax. 077 – 433 81 44, e-mail: j.horodyski@nec.nysa.com.pl ,

2)Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony,

3)Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=542

4)Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zaprojektowanie, remont - modernizacja kotła typu WR 25 Nr 2 w Ciepłowni Nyskiej Energetyki Cieplnej – Nysa Sp. z o.o. przy ul. Jagiellońskiej 10a w Nysie w technologii ścian szczelnych

5)Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej : Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert zawierających warianty,

6)Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 30 stycznia 2009 r.

7)Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 Pzp tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

2)wykażą się odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, tj.: wykażą , że w okresie ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się budowę lub modernizację kotłów WR lub kotłów o zbliżonej mocy i konstrukcji.
Ponadto Wykonawca ma załączyć dokumenty potocznie zwane referencjami – potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenie dokonania płatności - faktury).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę udokumentuje wykonanie co najmniej 3 w/w robót o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł

3)wykażą się dysponowaniem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a)dysponują osobami, które posiadają aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

b)dysponują co najmniej 5 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania robót spawalniczych, udokumentowane kserokopią książeczki spawacza z wpisem potwierdzającym o aktualności uprawnień oraz kserokopią zaświadczenia wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniającego do wykonywania złączy spawanych w urządzeniach podlegających dozorowi technicznemu,

c)dysponują 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia elektryczne do wykonywania pomiarów elektrycznych, udokumentowane kserokopią świadectwa kwalifikacyjnego lub osobą posiadającą uprawnienia (nie krócej jak 3 lata) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami elektrycznymi udokumentowanymi jak w ppkt. a).

4)Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty podanej w ofercie.

5)Posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6.500.000,00 zł

2.W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zwanych dalej konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w ust.1 pkt. 2-5 niniejszego rozdziału IDW.

3.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów szczegółowo określonych w rozdziale VIII.

4.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp), a oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania będzie uznana jako odrzucona.

4.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:

1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z art. 22 ust.1 Pzp, i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej IWD.

2)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

5)Aktualne zaświadczenia:
a)właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6)aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

7)Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert.

8)wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej IWD.

9)wykaz osób – personelu technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej IWD.

10)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa.

11)Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej IWD.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcjum, dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust.1 pkt. 2) do 5) musi złożyć każdy z Wykonawców należących do konsorcjum, natomiast dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust.1 pkt. 6) do 11) mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie jako konsorcjum. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1) niniejszego rozdziału IWD, składane jest wspólnie przez Wykonawców należących do konsorcjum.

2.Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 1 niniejszego rozdziału składa ponadto:
1)ofertę przetargową, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej IDW,
2)oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz warunki zawarte w projekcie umowy, który stanowi część II SIWZ
3)kalkulację wartości zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej IDW,
4)stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona przez Notariusza),
5)dowód wniesienia wadium,
6)koncepcje proponowanych rozwiązań w zakresie technologii i automatyki kotła, potwierdzającą spełnienie wymagań przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Część III SIWZ, wraz z podziałem na pozycje wymienione poniżej:
a)opis części ciśnieniowej kotła – z podaniem wytwórcy,
b)rodzaj zastosowanego rusztu – z podaniem producenta,
c)opis instalacji powietrza pierwotnego i wtórnego - z podaniem producenta wentylatorów,
d)opis armatury – z podaniem wytwórcy
e)sposób odcięcia miału od leja zasypowego,
f)opis instalacji wyciągowej spalin - z podaniem producenta wentylatorów,
g)opis układów automatycznej regulacji,
h)opis systemu sterowania i nadzoru pracy kotła.

W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale pkt. 2 składają łącznie jako konsorcjum.

8)Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł.
(słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł zero groszy).

9)Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %

10)Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
w Nysie ul. Jagiellońska 10a w sekretariacie.
Termin składania ofert upływa w dniu : 29.04.2008 r. do godz. 12:00

11)Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert,

12)Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 09.04.2008 r. Nr 72773





powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Mirosław Radziejewski dnia 09.04.2008
Opublikowana przez Mirosław Radziejewski dnia 09.04.2008. Wygasa 29.04.2008. Odsłon 6530, Wersja 4
Początek strony