ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA - NR 4/NEC/2009 (wygasły...)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot progowych dla zamówień sektorowych określonych w art. 11 ust. 8, ustawy Prawo zamówień publicznych,
prowadzone na podstawie
zarządzenia Prezesa Zarządu NEC-Nysa Sp. z o.o. Nr 12 z dnia 11.06.2007 r. w sprawie procedury udzielania zamówień publicznych w Nyskiej Energetyce Cieplnej – Nysa Spółka z o.o. § 5 ust. 2 pkt. 3. oraz na podstawie Kodeksu cywilnego.
W trybie przetargu nieograniczonego




Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego - NR 4/NEC/2009






ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE


Budowa przyłącza sieci cieplnej 2 x Dn 50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.














Zatwierdzam:




.......................................................

Nysa, czerwiec 2009 r.
I. Nazwa, adres Zamawiającego oraz informacje ogólne.

1. Nyska Energetyka Cieplna – Nysa Spółka z o. o. / NEC–Nysa Sp. z o. o./ zwana dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia oferty na n/w roboty budowlane:
Budowa przyłącza sieci cieplnej 2xDn50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.

2. Zamawiający: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o.
 adres zamawiającego: 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a,
 tel./fax.: (077) 433 81 44
 nazwa banku i nr konta: PeKaO S.A. O/Nysa nr 25 1240 1675 1111 0000 2671 3665,
 NIP:753-19-33-389,
 REGON: 531340680,
 godziny pracy: w dniach roboczych od 07.00 do 15.00,
 pisma, wiadomości, informacje prosimy składać do sekretariatu NEC–Nysa Sp. z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a.

3. Postępowanie oznaczone jest jako 4/NEC/2009. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

4. Niniejsze Istotne Warunki Zamówienia /zwana dalej IWZ/ są materiałem do wiadomości i wykorzystania wyłącznie w ramach niniejszego postępowania.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych oraz zawierających warianty.

6. Niespełnienie wymagań określonych w niniejszych IWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

7. Niniejsze postępowanie zostało ogłoszone dnia 01.07.2009 r. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego, na portalu internetowym Urzędu Miasta i Gminy Nysa http://bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=542

8. Formularze specyfikacji istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Spółki, lub pocztą – przesyłka na koszt Wykonawcy.


II. Tryb udzielenia zamówienia;

Zamówienie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie zarządzenia Prezesa Zarządu NEC-Nysa Sp z o.o. Nr 12 z dnia 11.06.2007 r. w sprawie procedury udzielania zamówień publicznych w Nyskiej Energetyce Cieplnej – Nysa Spółka z o.o. § 5 ust. 2 pkt. 3. oraz na podstawie Kodeksu cywilnego.


III. Opis przedmiotu zamówienia i lokalizacja.

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa przyłącza sieci cieplnej 2 x Dn 50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.

2. Budowa sieci cieplnej obejmuje również ułożenie sieci teletransmisji.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Załącznik Nr 7 niniejszych IWZ – Wymagania jakościowe dla sieci cieplnych.

4. Na przedmiot umowy określony w ust.1 składają się ponadto:
1) organizacja, zagospodarowanie i likwidacja placu budowy oraz właściwe jego oznakowanie,
2) wytyczenie robót budowlanych w terenie, objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej,
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu,
4) wywóz gruzu, złomu, ziemi i materiałów nie nadających się do odzysku, itp. z terenu objętego budową,
5) opłaty za wysypisko śmieci,
6) sprzątanie oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) zasilanie w energię elektryczną oraz media technologiczne niezbędne do prowadzenia robót i zagospodarowania placu budowy,
8) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie we właściwym organie zatwierdzenia tegoż projektu oraz poinformowanie na piśmie właściwe służby o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu w odpowiednim terminie i odpowiednie oznakowanie dróg w miejscu budowy,
9) wszystkie koszty i formalności związane z zajęciem pasa drogowego,
10) remonty i naprawę zniszczonej podczas prowadzenia robót nawierzchni w ulicach, drogach i chodnikach,
11) roboty odtworzeniowe przejść przez jezdnię i chodniki, należy zakończyć protokołem badania zagęszczenia gruntu.
12) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
13) nadzory nad robotami związanymi z obcym uzbrojeniem,
14) próby i odbiory robót z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika,
15) przy robotach zabytkowych zapewnienie nadzoru archeologicznego dopuszczonego do prac przez konserwatora zabytków,
16) badanie spawów - 100% ( radiologicznie, ultradźwiękiem z wydrukiem w uzgodnieniu
z Zamawiającym ) - wymagana klasa spoin co najmniej druga,
17) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą oraz zmianami w ewidencji w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym,
18) operat powykonawczy – wg wymogów systemu informacji o terenie Map – Info,
19) opłata za ciepło przy próbie na gorąco,
20) ułożenie przewodu PE Ø 50 oraz kabla telekomunikacyjnego,
21) oraz wszystkie inne roboty, usługi i dostawy które są konieczne do prawidłowej realizacji
przedmiotu zamówienia.

5. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odpady powstałe w wyniku realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. ( Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 628),

6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymagań przepisów prawa ochrony środowiska i BHP w trakcie realizacji zadania objętego umową.

7. Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana.

8. Warunki techniczne i jakościowe dla sieci cieplnej określone są w Załączniku Nr 7 do IWZ.

9. Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty.

10. Cena robót podanych w ofercie będzie ceną ryczałtową za całość zamówienia i nie będzie podlegać zmianie.


IV. Termin wykonania zamówienia i warunki gwarancji

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do dnia 30.09.2009 r.

2 Warunki i okres gwarancji.
1) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane:
a) 5 lat gwarancji - na sieć preizolowaną,
b) 1 rok gwarancji - na roboty odtworzeniowe terenu,
c) 5 lat gwarancji - na sieć teletransmisyjną,
d) czas serwisu wynosi: 48 godzin (czas przystąpienia do usuwania wad od chwili powzięcia wiadomości o wadach).


V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w Załączniku Nr 2 do IWZ.
Spełnieniem warunku będzie dołączenie do oferty wypełnionego i podpisanego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do IWZ.

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Spełnieniem warunku będzie dołączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Wykażą się odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 5 robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, każda robota.
Ponadto Wykonawca ma obowiązek potwierdzić referencjami, że roboty zostały wykonane należycie (referencjami mogą być np.: listy referencyjne, protokoły odbioru).
Spełnieniem warunku będzie udokumentowanie wykonania co najmniej 5 robót budowlanych o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, potwierdzonych referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dołączenie do oferty wypełnionego i podpisanego Załącznika Nr 4 do IWZ – Wykaz zrealizowanych robót.

4. Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) dysponują osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – co najmniej 1 osobą legitymującą się co najmniej 5 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy,
Spełnieniem warunku będzie udokumentowanie posiadania co najmniej 5 letniego doświadczenia:
 co najmniej 1 osoby na stanowisku kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

2) oraz, że osoba wymieniona w ust. 4 pkt. 1 lit. a), niniejszego rozdziału dysponuje uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń,
wydanych na podstawie ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Spełnieniem warunku będzie dołączenie do oferty następujących dokumentów:
 dokumenty uprawnień budowlanych,
 aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego,
 wypisy z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 r.).
 wypełnionego i podpisanego Załącznika Nr 5 do IWZ– Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) wykażą, że posiadają środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. lub posiadają zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości.
Spełnieniem warunku będzie dołączenie do oferty informacji banku w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych (zapis ma podawać kwotę posiadanych środków na dzień wystawienia informacji) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

2) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł. z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich.
Spełnieniem warunku będzie dołączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia stwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczenia dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzą, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej.

6. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów szczegółowo określonych w Rozdziale VI, wg formuły: spełnia lub nie spełnia.
Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych w Rozdziale V IWZ warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania będzie uznana jako odrzucona.


VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale V IWZ, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
/wg Załącznika Nr 2 do niniejszej IWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu/,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, /wg Załącznika Nr 4 do niniejszej IWZ – Wykaz zrealizowanych robót/,

4) wykaz osób personelu technicznego, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – w ramach sprawowania funkcji kierownika budowy, kierowników robót branżowych, /wg Załącznik Nr 5 do niniejszej IWZ– Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia/,

5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego:
a) dokument uprawnień budowlanych,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego,
c) wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 r.),

6) informacje banku , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,

7) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

2. Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w ust. 1 niniejszego Rozdziału składa ponadto:
1) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy, /wg Załącznika Nr 1 do IWZ - Formularz oferty/,
2) Wykonawca przedstawi wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, /wg Załącznika Nr 3 do niniejszej IWZ - Oświadczenie o realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców/.
3) zaakceptowany i podpisany wzór umowy, /wg Załącznika Nr 6 do niniejszej IWZ – Wzór umowy/,
4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, /Wykonawca dołączy do oferty oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub kopię udzielonego pełnomocnictwa poświadczoną przez Notariusza/,
5) Oferty składane przez Spółki Cywilne muszą zawierać umowę Spółki Cywilnej.
6) Terminowy harmonogram robót w dniach, od daty podpisania umowy do daty odbioru końcowego.
7) Dokumenty i świadectwa potwierdzające jakość dostarczonych materiałów zawarte w załączniku nr 7 do IWZ - wymagania jakościowe dla sieci cieplnych:
Do oferty należy dołączyć:
a) świadectwo ISO 9001,
b) decyzje dopuszczenia do stosowania w budownictwie , wydane przez COBRI „INSTAL” w Warszawie,
c) oświadczenie producenta rur osłonowych o wykonaniu koronowania.
d) wyniki badań prowadzonych przez niezależny instytut o tym że współczynnik przewodzenia ciepła pianki izolacyjnej nie może przekraczać 0,027 W/m*K,
e) oświadczenie wykonawcy o odbiorze wszystkich odpadów powstałych w trakcie budowy.

3. Zamawiający, może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

5. W przypadku wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty, podpisujący ofertę zobowiązany jest poświadczyć za zgodność kopię /np. „Poświadczam za zgodność z oryginałem – dnia ....................” podpis i pieczątka imienna Wykonawcy/.

6. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów, oświadczeń o których mowa w Rozdziale VI, zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania.

7. Dokumenty o których mowa w Rozdziale VI mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy oraz dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia które powinno zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej IWZ powinny być złożone w formie oryginału.


VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów

1. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza możliwość przesyłania informacji drogą faksową, za każdorazowym potwierdzeniem otrzymanej wiadomości.

2. Wykonawcy, którzy otrzymali IWZ, o wszystkich zmianach, poprawkach czy dodatkowych informacjach w prowadzonym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni pisemnie a w szczególnych okolicznościach, także telefonicznie lub faksem.

3. Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi na zapytania niezwłocznie, chyba że wpłyną one na mniej niż 6 dni przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

4. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.


IX. Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
1) w sprawach proceduralnych: Janusz Horodyski
 tel.: 077- 4338144 wew. 128
 fax: 077-4338144 wew. 110

2) w części technicznej zamówienia: Andrzej Gibas
 tel.: 077- 4338144 wew. 218
 fax: 077-4338144 wew. 110

X. Wymagania dotyczące wadium .

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców składających oferty.


XI. Termin związania ofertą.

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


XII. Opis sposobu przygotowania ofert.

1. Wymagania ogólne:
1) każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej IWZ, wskazane jest, aby Wykonawca przedłożył 1 egz. oferty.
3) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym,
4) ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej IWZ, treść oferty musi odpowiadać treści IWZ a wzory dokumentów dołączonych do niniejszej IWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w zgodnej z niniejszą IZW formie.
5) wymagane zgodnie z IWZ dokumenty, sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
6) formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Notariusza,
7) uprawnienie osoby /osób/ podpisującej ofertę, do jej podpisania, musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty,
8) wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane a oferta była spięta w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie,
9) zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę podpisującą ofertę,
10) wskazane jest aby wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki, były parafowane przez osobę podpisującą ofertę,
11) dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii, zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które powinny być dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej przez Notariusza za zgodność z oryginałem kopii. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej IWZ powinny być złożone w formie oryginału,
12) poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentu następuje poprzez złożenie podpisu lub parafy osoby (osób) uprawnionej, z adnotacją „np. data..........za zgodność z oryginałem, podpis i pieczątka imienna”,
13) W przypadku, gdy dokument składany jest w innej formie niż oryginał lub notarialnie poświadczona kopia, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
14) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:

1) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy, /wg Załącznika Nr 1 do IWZ - Druk oferty/,

2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wynikającego z Załącznika Nr 2 do niniejszej IWZ
/wg Załącznika Nr 2 do niniejszej IWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu/,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, /wg Załącznika Nr 4 do niniejszej IWZ – Wykaz zrealizowanych robót/,

5) wykaz osób personelu technicznego, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – w ramach sprawowania funkcji kierownika budowy, kierowników robót branżowych, /wg Załącznik Nr 5 do niniejszej IWZ– Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia/,

5) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego:
a) dokument uprawnień budowlanych,
b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego,
c) wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 r.),

7) informacje banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,

8) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

9) Wykonawca przedstawi wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, /wg Załącznika Nr 3 do niniejszej IWZ - Oświadczenie o realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców/.

10) zaakceptowany i podpisany wzór umowy, /wg Załącznika Nr 6 do niniejszej IWZ – Wzór umowy/,

11) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, /Wykonawca dołączy do oferty oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub kopię udzielonego pełnomocnictwa poświadczoną przez Notariusza/,

12) oferty składane przez Spółki Cywilne muszą zawierać umowę Spółki Cywilnej.

13) terminowy harmonogram robót w dniach, od daty podpisania umowy do daty odbioru końcowego.

14) dokumenty i świadectwa potwierdzające jakość dostarczonych materiałów zawarte w załączniku nr 7 do IWZ - Wymagania jakościowe dla sieci cieplnych:
Do oferty należy dołączyć:
a) świadectwo ISO 9001,
b) decyzje dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydane przez COBRI „INSTAL” w Warszawie,
c) oświadczenie producenta rur osłonowych o wykonaniu koronowania.
d) wyniki badań prowadzonych przez niezależny instytut o tym że współczynnik przewodzenia ciepła pianki izolacyjnej nie może przekraczać 0,033 W/m*K,
e) oświadczenie wykonawcy o odbiorze wszystkich odpadów powstałych w trakcie budowy.



3. Opakowanie oferty:
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego, gwarantującym zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającym jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, zawierającym oznaczenia:
Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o.
ul. Jagiellońska 10a,
48-300 Nysa
Nr sprawy: 4/NEC/2009
Oferta na: Budowę sieci cieplnej 2xDn50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.
nie otwierać przed: ............................... do godz.: ....................,
Nazwa i adres Wykonawcy: …………………………………

4. Tajemnica przedsiębiorstwa:
1) jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm.), nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Informację, o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
2) Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia.

5. Zmiana lub wycofanie oferty:
1) Wykonawca może wprowadzić zmianę w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymaga formy pisemnej. Przedstawiona na piśmie zmiana dotycząca treści oferty powinna być przygotowana, opakowana i zaadresowana w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem „Zmiana oferty”.
2) oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem „Wycofanie oferty”.


XIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. ul. Jagiellońska 10a, w sekretariacie.

2. Termin składania ofert upływa w dniu 14.07.2009 r. do godz. 14:00.

3. Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.

4. Oferta otrzymana przez Zmawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania na otwarciu ofert.

5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. ul. Jagiellońska 10a, w sali narad w dniu 14.07.2009 r. o godz. 14:15.

6. Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.

7. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.


XIV. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Wykonawca powinien podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem Zamówienia.

2. Cena podana w ofercie powinna być ceną stałą – ryczałtową, co oznacza, że w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia cena nie będzie podlegać jakimkolwiek zmianom.

3. Ten rodzaj wynagrodzenia określa art. 632 ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), następująco:
§1
Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§2
Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

4. Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o aktualne powszechne stosowane katalogi, cenniki, bądź inne wskaźniki kosztów. Na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, wizji lokalnej, oraz innych kosztów związanych z obowiązującymi przy wykonywaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT oraz koszty wynikające z Rozdziału III ust. 4 pkt. 1) do 21), niniejszych IWZ, warunków umowy zawartych w Załączniku Nr 6 do niniejszych IWZ, z uwzględnieniem wszelkich opłat oraz ewentualnych upustów i rabatów.
W przypadku różnic pomiędzy dokumentami wchodzącą w skład dokumentacji projektowej, podstawą do określenia ceny za roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia jest dokument lub obmiar z natury, zawierający większy zakres robót.

5. Wykonawca podaje w ofercie całkowitą cenę brutto, w tym stawkę podatku VAT łącznie za całość przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku cyfrowo i słownie.

6. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych niniejszym zamówieniem oraz IWZ, Wykonawcy nie będzie wolno ich zrealizować bez uzyskania dodatkowego zamówienia na podstawie odrębnej umowy. Wszelkie samoistne dyspozycje Wykonawcy w tym zakresie będą bezzasadne.

7. Zamawiający dokona poprawienia omyłek w ofertach Wykonawców zgodnie z poniższymi zasadami. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie, przez oczywistą omyłkę pisarską należy rozumieć widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części itp.,
2) oczywiste omyłki rachunkowe w tym przyjmie iż:
a) prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie, Zamawiający zastrzega, iż katalog wymieniony w lit. a) i b) niniejszego punktu nie wyczerpuje możliwości poprawiania oczywistych omyłek rachunkowych - Zamawiający poprawi wszystkie oczywiste omyłki rachunkowe, które wystąpią w ofertach, uwzględni również konsekwencje rachunkowe dokonanych w powyższy sposób poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z IWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.


XV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

1. Kryteria jakimi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich waga są następujące:

Lp. Opis kryteriów oceny Waga
1. Cena 100 %

2. Sposób oceny ofert (ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę za kryterium), dokonana będzie według następujących zasad:
1) Kryterium ceny - wskaźnik (C) podlegać będzie ocenie na podstawie ceny brutto, podanej w formularzu oferty.
2) Wskaźnik (C) obliczamy według wzoru:

Cena oferty najtańszej z badanych
C (X) = ----------------------------------------------- x 100
Cena oferty (X)


XVI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
ofert w celu zawarcia umowy

1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy w terminie i miejscu podanym przez Zamawiającego, zawierającej wszystkie zapisy z zaakceptowanego przez Wykonawcę projektu umowy.


XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawców.




XVIII. Istotne warunki umowy

Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy – Załącznik nr 6 do IWZ.


XIX. Uwagi końcowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami w celu uzyskania korzystniejszej oferty,
b) odwołania lub zmiany warunków postępowania,
c) zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty,
d) unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.


XX. Wykaz załączników

Specyfikacja zawiera:

1. Załącznik nr 1 – Druk oferty.
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
Postępowaniu.
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o realizacji przedmiotu zamówienia
przez podwykonawców.
4. Załącznik nr 4 – Wykaz zrealizowanych robót.
5. Załącznik nr 5 – Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
6. Załącznik nr 6 – Wzór umowy.
7. Załącznik nr 7 – Wymagania jakościowe dla sieci cieplnych.

























Załącznik Nr 1 do IWZ - Formularz oferty
Nr sprawy: 4/NEC/2009


Nazwa i adres Zamawiającego:
Nyska Energetyka Cieplna –Nysa Spółka z o.o.
Nysa ulica Jagiellońska 10a.
Tel./Fax. 077-433-81-44.
Nazwa i adres Wykonawcy:
..................................................................................
..................................................................................
..................................................................................
Tel./Fax. ....................................................................
Nr NIP: ....................................................................
Nr REGON: .................................................................


FORMULARZ OFERTY


Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr 4/NEC/2009 z dnia 01.07.2009 r., oferujemy przyjęcie do wykonania roboty budowlane polegające na budowie przyłącza sieci cieplnej 2xDn50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb., zgodnie z wymaganiami określonymi w istotnych warunkach zamówienia składamy ofertę:

1. Oferujemy wykonanie zamówienia za całkowitą cenę ryczałtową brutto: ..............................................zł.
(słownie:.....................................................................................................................zł.)
Powyższa cena zawiera wliczony, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, podatek VAT, który na dzień złożenia oferty wynosi: ............. %, tj. ............................................zł.
(słownie:.....................................................................................................................zł.)
2. Podana w ofercie cena jest ceną ryczałtową i nie będą podlegać zmianie i waloryzacji. Podana cena zawiera wszystkie koszty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia.

3. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do zakończenia realizacji zamówienia w terminie do dnia 30.09. 2009 r.

4. Na wykonane roboty budowlane udzielamy:
1) 5 lat gwarancji - na sieć preizolowaną,
2) 1 rok gwarancji - na roboty odtworzeniowe terenu,
3) 5 lat gwarancji - na sieć teletransmisyjną,
4) czas serwisu wynosi: 48 godzin (czas przystąpienia do usuwania wad od chwili powzięcia wiadomości o wadach).

5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią Istotnych Warunków Zamówienia /dalej IWZ/ z warunkami umowy zawartymi w Załączniku Nr 6 IWZ, opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale III IWZ oraz dokumentacją projektową i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte.

6. W przypadku uznania naszej oferty za najkorzystniejszą, zobowiązujemy się zawrzeć umowę w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

7. Składam/y niniejszą ofertę: we własnym imieniu / jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - (niepotrzebne skreślić),

8. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w IWZ, tj. 30 dni od terminu składania ofert.

9. Akceptujemy bez zastrzeżeń wzór umowy przedstawiony w Załączniku Nr 6 IWZ, w tym warunki płatności.

10. Oświadczamy, że odpady wytworzone w trakcie prowadzenia robót przy budowie sieci cieplnej zostaną przez firmę, którą reprezentuję zagospodarowane zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami).

11. Oświadczamy, że nie uczestniczymy jako Wykonawca w innej ofercie złożonej w celu udzielenia niniejszego zamówienia.

12. Ofertę wraz z załącznikami została złożona na ...... kolejno ponumerowanych stronach.

13. Informacje zawarte na stronach od........... do............. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego.

14. Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia dokumenty i informacje:
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................

14. Korespondencję w sprawie przedmiotowego zamówienia proszę kierować do:
Osoba do kontaktu:.............................................................................................
Wykonawca: ......................................................................................................
Adres:................................................................................................................
Tel.: ......................................................................
Fax.:......................................................................





Imię Nazwisko.............................................

Miejscowość i data ................................ Podpis........................................................
/upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy określony aktem
rejestrowym lub upoważniony pełnomocnik/

































Załącznik nr 2 do IWZ – Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu
Nr sprawy: 4/NEC/2009
...................................................
( pieczątka adresowa Wykonawcy )



OŚWIADCZENIE
O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną:
Budowa przyłącza sieci cieplnej 2xDn50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.
w imieniu :
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................
/nazwa i adres Wykonawcy/

Oświadczam/y, że firma którą reprezentuję:
1. Jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym.
2. Posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Ponadto oświadczam, że:
1) w ostatnich 3 latach nie było przypadku nienależytego wykonania przez firmę zamówienia,
2) wobec firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego,
3) firma nie zalega z podatkami i opłatami za ubezpieczenie społeczne,
4) firma spełnia wymagania określone w Istotnych Warunkach Zamówienia.




Imię Nazwisko.............................................

Miejscowość i data ................................ Podpis........................................................
/upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy określony aktem
rejestrowym lub upoważniony pełnomocnik/




Załącznik nr 3 do IWZ – Oświadczenie o realizacji przedmiotu
zamówienia przez podwykonawców
Nr sprawy: 4/NEC/2009


...................................................
( pieczątka adresowa Wykonawcy )


Oświadczenie o realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców


Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną:
Budowa przyłącza sieci cieplnej 2xDn50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.

w imieniu :
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
/nazwa i adres Wykonawcy /

Oświadczam(y), że:

Przedmiot zamówienia zamierzamy wykonać sami / Przedmiot zamówienia zamierzamy zlecić Podwykonawcom*, w części dotyczącej:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................




Imię Nazwisko.............................................

Miejscowość i data ................................ Podpis........................................................
/upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy określony aktem
rejestrowym lub upoważniony pełnomocnik/

* niepotrzebne skreślić


Załącznik nr 4 do IWZ – Wykaz wykonanych robót
Nr sprawy: 4/NEC/2009

...................................................
( pieczątka adresowa Wykonawcy )


Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

Lp.





Opis roboty budowlanej
oraz
miejsce realizacji



Nazwa podmiotu, na rzecz którego wykonano roboty oraz adres
Daty
wykonania
robót
od – do
(data miesiąc,
rok)
Całkowita wartość zamówienia
w PLN.
Wartość zamówienia
wykonanego przez Wykonawcę
w PLN.
Nazwa Wykonawcy
(wypełniają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia)
1 2 3 4 5 6 7








































Do wykazu załączam dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót.


Imię Nazwisko.............................................

Miejscowość i data ................................ Podpis........................................................
/upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy określony aktem
rejestrowym lub upoważniony pełnomocnik/


Załącznik nr 5 do IWZ – Wykaz osób zdolnych
do wykonania zamówienia
Nr sprawy: 4/NEC/2009
..................................................
( pieczątka adresowa Wykonawcy )

Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności


Lp.







Imię i Nazwisko
Tytuł zawodowy





Zakres wykonywanych czynności
Wykształcenie


Dane dotyczące doświadczenia zawodowego

Dane dotyczące kwalifikacji zawodowych
Dane dotyczące stażu pracy






1 2 3 4 5 6 7











































1. Do wykazu dołączam dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do kierowania robotami.
2. Doświadczenie oraz staż pracy należy opisać w sposób jednoznacznie spełniający postawione warunki udziału w postępowaniu.


Imię Nazwisko.............................................

Miejscowość i data ................................ Podpis........................................................
/upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy określony aktem
rejestrowym lub upoważniony pełnomocnik/



Załącznik nr 6 do IWZ – Wzór umowy
Nr sprawy: 4/NEC/2009

WZÓR UMOWY
O ROBOTY BUDOWLANE

Zawarta w dniu ........................ w ...........................
pomiędzy :
Nyską Energetyka Cieplną – Nysa Spółką z o.o. mająca siedzibę w Nysie przy ul. Jagiellońskiej 10a kod pocztowy 48-300 zwaną dalej w treści umowy Zamawiającym, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy Nr rejestru: KRS Nr 0000000670, Regon: 531340680, NIP: 753-19-33-389.

reprezentowanym przez:

mgr inż. Czesława Foksa – Prezesa Zarządu

a

............................................................................................................................................
zarejestrowaną w Sądzie…………………… Nr rejestru…………….. Regon: …………… NIP: …………….. z siedzibą w ................................... zwanym dalej Wykonawcą,

reprezentowanym przez:
..................................................................................
Wspólnie zwane dalej Stronami.

Niniejsza umowa zostaje zawarta:
– na podstawie zamówienia sektorowego zwolnionego z obowiązku stosowania Prawa zamówień publicznych art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity ustawy Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
– w oparciu o przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie zarządzenia Prezesa Zarządu NEC-Nysa Sp. z o.o. Nr 12 z dnia 11.06.2007 r. w sprawie procedury udzielania zamówień publicznych w Nyskiej Energetyce Cieplnej – Nysa Spółka z o.o. § 5 ust. 2 pkt. 3. oraz na podstawie Kodeksu cywilnego, rozstrzygnięte w dniu ……...……..r.

o następującej treści:

§ 1

1. Na podstawie Istotnych Warunków Zamówienia, złożonej w postępowaniu ofercie, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez: Zakład Usług Budowlanych inż. Józef Lis ul. J. Kossaka Nr 25/12, 48-303 Nysa
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania robotę budowlaną polegającą na:
Budowa przyłącza sieci cieplnej 2xDn50 do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nysie od ul. Marcinkowskiego do ul. Kolejowej 15 o łącznej długości 95.5 mb.

2. Na przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1, składa się ponadto:
1) organizacja, zagospodarowanie i likwidacja placu budowy oraz właściwe jego oznakowanie,
2) wytyczenie robót budowlanych w terenie, objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej,
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu,
4) wywóz gruzu, złomu, ziemi i materiałów nie nadających się do odzysku; itp. z terenu objętego budową,
5) opłaty za wysypisko śmieci,
6) sprzątanie oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) zasilanie w energię elektryczną oraz media technologiczne niezbędne do prowadzenia robót i zagospodarowania placu budowy,,
8) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie we właściwym organie zatwierdzenia tegoż projektu oraz poinformowanie na piśmie właściwe służby o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu w odpowiednim terminie i odpowiednie oznakowanie dróg w miejscu budowy,
9) wszystkie koszty i formalności związane z zajęciem pasa drogowego,
10) remonty i naprawę zniszczonej podczas prowadzenia robót nawierzchni w ulicach, drogach i chodnikach,
11) roboty odtworzeniowe przejść przez jezdnię i chodniki, należy zakończyć protokołem badania zagęszczenia gruntu.
12) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
13) nadzory nad robotami związanymi z obcym uzbrojeniem,
14) próby i odbiory robót z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika,
15) przy robotach zabytkowych zapewnienie nadzoru archeologicznego dopuszczonego do prac przez konserwatora zabytków,
16) badanie spawów - 100% ( radiologicznie, ultradźwiękiem z wydrukiem w uzgodnieniu
z Zamawiającym ) - wymagana klasa spoin co najmniej druga,
17) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą oraz zmianami w ewidencji w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym,
18) operat powykonawczy – wg wymogów systemu informacji o terenie Map – Info,
19) opłata za ciepło przy próbie na gorąco,
20) ułożenie przewodu PE Ø 50 oraz kabla telekomunikacyjnego,
21) oraz wszystkie inne roboty, usługi i dostawy które są konieczne do prawidłowej realizacji
przedmiotu zamówienia.

2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z nowych materiałów.

3. Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana.

4. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie.

5. Wykonawca zagospodaruje odpady powstałe w wyniku realizacji zadania, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. ( Dz. U. z 2001 r. nr 62 p
powrót...
Wersja : 1 2 
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Mirosław Radziejewski dnia 01.07.2009
Opublikowana przez Mirosław Radziejewski dnia 01.07.2009. Wygasa 15.07.2009. Odsłon 4184, Wersja 2
Początek strony