OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

„Remont , malowanie elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Nysie”


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gminny Zarząd Oświaty w Nysie,
do kontaktów: Tomasz Lis, ul. Kolejowa 15, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4080596, 4080594, fax (077) 4333856, www.nysa.pl, e-mail:_gzonysa@op.onet.pl
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1), pokój nr 219 –II p.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1), pokój nr 219 –II p.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1, - pokój nr 219 –II p.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont , malowanie elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Nysie

1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Uzupełnienie tynków, malowanie elewacji i wymiana okien.

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw : Nysa
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.41.00.00-4, 45.45.20.00-0, 45.44.21.10-1

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia:

Roboty budowlane:
- wymiana stolarki okiennej (PVC) – 570m2,
- uzupełnienie tynków,
- czyszczenie i malowanie elewacji oraz elementów elewacji – 2200 m2

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20 października 2006 r.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: 2.500 PLN

2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1) aktualny odpis z właściwego rejestru 2.2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) w branżach objętych przedmiotem zamówienia, 2.3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - pzp, 2.5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 2.6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, 2.7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych. Jako warunek konieczny przystąpienia do przetargu należy przyjąć posiadanie trzech referencji dotyczących wykonania robót budowlanych o zbliżonym zakresie i wartości minimum 100 tys. złotych każda w okresie ostatnich 5 lat, 2.8) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2.9) sprawozdanie finansowe, lub inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności 2.10) informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 2.11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia.


SEKCJA IV: TRYBY
1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: --
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: --

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.07.2006, cena – 20 zł .

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 10:00.

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego pokój nr 223 (II p).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.


2) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.













powrót...
Brak załączników
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Tomasz Lis dnia 10.05.2006
Opublikowana przez Tomasz Lis dnia 10.05.2006. Wygasa 10.07.2006. Odsłon 10546
Początek strony