Na podstawie art.38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedmiotowego postępowania - poprzez poprawę oczywistej omyłki, w następujący sposób:
1. Termin wykonania zamówienia punkt 4 SIWZ.
jest: od dnia 11 listopada 2018 do dnia 31 grudnia 2019 r.
ma być: od dnia 01 listopada 2018 do dnia 31 grudnia 2019 r.
- tak jak określono w ogłoszeniu o zamówieniu tabela sekcja II.8) oraz formularzu oferty.
2. Ogłoszenie o zamówieniu
Sekcja II.2)
jest: Roboty budowlane
powinno być: Usługi
Zmiana treści SIWZ jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców, stanowi integralną część SIWZ.
Zmiany treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu – w załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zmiana nie powoduje konieczności przedłużenia terminu składania ofert.
Ogłoszenie nr 500168073-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
Nysa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 588506-N-2018 Data: 12/07/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 51736400000, ul. ul. Kolejowa 15, 48300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 4080513, 4080553, e-mail zp_nysa@op.onet.pl, faks (077) 4080553. Adres strony internetowej (url): www.nysa.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.2)
W ogłoszeniu jest: Roboty budowlane
W ogłoszeniu powinno być: Usługi
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest: data rozpoczęcia: 2018-11-01 lub zakończenia: 2018-12-31
W ogłoszeniu powinno być: data rozpoczęcia: lub zakończenia: