Budowa drogi w ulicy Kaczkowskiego i Brodzińskiego w Nysie



 

Beneficjent

Powiat Prudnicki

Numer umowy

RPOP.06.01.00-16-0020/17-00 z dnia 24.05.2018 r.

Tytuł projektu

Poprawa płynności ruchu w subregionie południowym poprzez budowę i przebudowę kluczowych dróg prowadzących do stref inwestycyjnych i granicy państwa

Zadanie Partnera

Budowa drogi w ulicy Kaczkowskiego i Brodzińskiego w Nysie


 

Przetarg nieograniczony

Budowa drogi w ulicy Kaczkowskiego i Brodzińskiego w Nysie”

 Termin składania ofert upływa w dniu 18 lutego 2019 r. o godzinie 10:00


W załączeniu :
- ogłoszenie o zamówieniu
- SIWZ z załącznikami

 


 ZMIANA TREŚCI SIWZ

Działając na podstawie art.38  ust. 4  ustawy  Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający - dokonuje zmiany treści SIWZ poprzez zmianę terminu składania ofert. Powyższe uzasadnione jest koniecznością udzielenia odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ.

Odpowiedzi zostaną zamieszczone w dniu 18 lutego 2019 r. do godziny 12:00 na stronie internetowej na której została udostępniona SIWZ.

W związku z powyższym :

1)   termin składania ofert upływa w dniu 22 lutego 2019 r.  o godzinie 12:00;

2)   otwarcie ofert nastąpi  w dniu 22 lutego 2019 r.  o godzinie 12:30.

Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

Niniejszym ulegają zmianie odpowiednio inne terminy tj. początek biegu terminu związania ofertą, termin dotyczący wadium oraz oznaczenia umieszczone na opakowaniu oferty.

Bieg terminu związania ofertą który wynosi 30 dni, rozpoczyna się wraz z upływem nowego terminu składania ofert. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność uwzględnienia w/w terminu składania ofert przy ustaleniu terminu składania wadium w innych formach niż forma pieniężna.

Powyższa zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowane w BZP,  plik: „7. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf”

 

Przedmiotowa zmiana stanowi integralną część SIWZ i jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców i każdy Wykonawca zobowiązany jest ją uwzględnić w treści składanych ofert.

 


Nysa, dnia 19-02-2019r.


WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ



Na podstawie art.38 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający udziela wyjaśnień na zapytania dotyczące treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Pytanie nr 1.

Dokumentacja projektowa zakłada wykorzystanie części elementów betonowych będących w dobrym stanie technicznym. Proszę o wskazanie sposobu przekazania materiału oraz miejsca odwozu.

Odpowiedź: Materiały z odzysku nadające się do wykorzystania przekazywane będą Zamawiającemu na podstawie protokołów odzysku materiałów spisanych z udziałem Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego     i wywożone na wskazane przez Zamawiającego miejsce (NEC Nysa – ok. 5,0 km).

 

Pytanie nr 2.

Dokumentacja przetargowa zakłada wykonanie warstw bitumicznych w oparciu o nieobowiązujące normy. Wykonawca zwraca się do Zamawiającego o zaktualizowanie dokumentacji w zakresie rodzaju warstw i grubości w oparciu o aktualnie obowiązujące normy.

Odpowiedź:  Dokumentacja projektowa opracowana została w 2011r. na podstawie obowiązujących wówczas norm. Na obecnym etapie (wybór wykonawcy robót) nie ma możliwości aktualizacji norm, zwłaszcza, że oferent nie wskazuje które konkretnie normy straciły aktualność.

 

Pytanie nr 3.

Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie warstw podbudowy tłuczniowej z mieszanki 0/63 pod warstwy jezdni?

Odpowiedź: Warstwy podbudowy należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacjami.

 
Pytanie nr 4.

Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy podbudowy tłuczniowej z mieszanki 0/31,5 pod warstwy chodnika?

Odpowiedź: Dopuszcza się wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 pod warstwy chodnika.


Pytanie nr 5.

Proszę o określenie technologii wykonania oznakowania poziomego (cienkowarstwowe czy grubowarstwowe)

Odpowiedź: Oznakowanie poziome wykonać w technologii cienkowarstwowej.

 

Pytanie nr 6.

Czy Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie drogi na czas prowadzenia robót budowlanych ?

Odpowiedź:  Nie ma możliwości całkowitego zamknięcia drogi na czas prowadzenia robót.

 

Pytanie nr 7.

W której pozycji należy uwzględnić wykonanie projektu, wyniesienie oraz utrzymanie organizacji ruchu tymczasowego?

Odpowiedź: Koszty wykonania projektu, wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w kosztach ogólnych.

 

Pytanie nr 8.

Proszę o uzupełnienie SST dotyczącą warstwy wiążącej z betonu asfaltowego.

Odpowiedź:  W załączeniu specyfikacje dotyczące warstwy wiążącej z betonu asfaltowego.

plik : „8. nawierzchnia z betonu asf. warstwa wiążąca i wyrównawcza (003).pdf”

oraz   plik: „9. podbudowa z betonu asfaltowego (003).pdf”

 

Pytanie nr 9.

Proszę o określenie jaka betonowa kostka brukowa ma być zastosowana na ul. Brodzińskiego i Kaczkowskiego, czy kwadratowa, czy prostokątna, czy szara, czy kolorowa - grubość określona jest na 8cm. Opis techniczny i STWiOR nie doprezyzowują tego tematu.

Nadmieniam, że kostka kwadratowa jest znacznie droższa niż prostokątna.

Odpowiedź:W dokumentacji nie określonego kształtu kostki. Zastosować można zarówno koskę kwadratową jak  i prostokątną. Na chodnikach należy zastosować kostkę w kolorze szarym a na wjazdach w kolorze grafitowym.

 

Pytanie nr 10.

Zamawiający nie opublikował wzoru zobowiązania do udostępnienia zasobów przed podmioty trzecie; czy wykonawcy mogą posługiwać się formularzem zobowiązania własnej treści?

Odpowiedź: Wykonawca może się posłużyć formularzem zobowiązania własnej treści.

 

Pytanie nr 11.

Czy Zamawiający dysponuje wersją edytowalną (np.: *xls) kosztorysu ofertowego i czy byłby skłonny go udostępnić?

Odpowiedź: Zamawiający nie dysponuje wersją edytowalną przedmiaru robót.

 

Pytanie nr 12.

Stwierdzamy rozbieżność pomiędzy treścią ogłoszenia o zamówieniu a SIWZ:

pkt III.3 ogłoszenia brzmi:

"III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:    Nie..."

SIWZ:

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp, do oferty, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ.

Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Odpowiedź:  W punkcie pkt III.3 ogłoszenia o zamówieniu - ma być wpis „TAK”

W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu  plik: „10. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu 2.pdf”.

 

Przedmiotowe wyjaśnienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców.


W załączeniu zestawienie otwartych ofert
plik: "zestawienie 6-2019"

 

      Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji zawartych w załączonym zestawieniu otwartych ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -  wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

 

 
 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Jacek Krzywoń dnia 01.02.2019
Opublikowana przez Andrzej Lis dnia 22.02.2019. Wygasa 28.02.2019. Odsłon 2037, Wersja 4
Początek strony