- Jednostki samorządowe
- Spółki gminne
- Nyska Energetyka Cieplna (archiwum...
- Przetargi
Ogłoszenie nr 1/PZP/ 2008 (wygasły...)
Ogłoszenie
o zamówieniu publicznym na roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego nr 1/PZP/ 2008
1)Nazwa i adres Zamawiającego:
Nyska Energetyka Cieplna – Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońskiej 10a. tel./fax. 077 – 433 81 44, e-mail: j.horodyski@nec.nysa.com.pl ,
2)Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony,
3)Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=542
4)Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zaprojektowanie, remont - modernizacja kotła typu WR 25 Nr 2 w Ciepłowni Nyskiej Energetyki Cieplnej – Nysa Sp. z o.o. przy ul. Jagiellońskiej 10a w Nysie w technologii ścian szczelnych
5)Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej : Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert zawierających warianty,
6)Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 30 stycznia 2009 r.
7)Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 Pzp tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2)wykażą się odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, tj.: wykażą , że w okresie ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się budowę lub modernizację kotłów WR lub kotłów o zbliżonej mocy i konstrukcji.
Ponadto Wykonawca ma załączyć dokumenty potocznie zwane referencjami – potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenie dokonania płatności - faktury).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę udokumentuje wykonanie co najmniej 3 w/w robót o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł
3)wykażą się dysponowaniem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a)dysponują osobami, które posiadają aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
b)dysponują co najmniej 5 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania robót spawalniczych, udokumentowane kserokopią książeczki spawacza z wpisem potwierdzającym o aktualności uprawnień oraz kserokopią zaświadczenia wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniającego do wykonywania złączy spawanych w urządzeniach podlegających dozorowi technicznemu,
c)dysponują 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia elektryczne do wykonywania pomiarów elektrycznych, udokumentowane kserokopią świadectwa kwalifikacyjnego lub osobą posiadającą uprawnienia (nie krócej jak 3 lata) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami elektrycznymi udokumentowanymi jak w ppkt. a).
4)Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty podanej w ofercie.
5)Posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6.500.000,00 zł
2.W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zwanych dalej konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w ust.1 pkt. 2-5 niniejszego rozdziału IDW.
3.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów szczegółowo określonych w rozdziale VIII.
4.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp), a oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania będzie uznana jako odrzucona.
4.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z art. 22 ust.1 Pzp, i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej IWD.
2)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenia:
a)właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6)aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7)Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert.
8)wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej IWD.
9)wykaz osób – personelu technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej IWD.
10)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa.
11)Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej IWD.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcjum, dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust.1 pkt. 2) do 5) musi złożyć każdy z Wykonawców należących do konsorcjum, natomiast dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale ust.1 pkt. 6) do 11) mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie jako konsorcjum. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1) niniejszego rozdziału IWD, składane jest wspólnie przez Wykonawców należących do konsorcjum.
2.Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 1 niniejszego rozdziału składa ponadto:
1)ofertę przetargową, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej IDW,
2)oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz warunki zawarte w projekcie umowy, który stanowi część II SIWZ
3)kalkulację wartości zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej IDW,
4)stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona przez Notariusza),
5)dowód wniesienia wadium,
6)koncepcje proponowanych rozwiązań w zakresie technologii i automatyki kotła, potwierdzającą spełnienie wymagań przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Część III SIWZ, wraz z podziałem na pozycje wymienione poniżej:
a)opis części ciśnieniowej kotła – z podaniem wytwórcy,
b)rodzaj zastosowanego rusztu – z podaniem producenta,
c)opis instalacji powietrza pierwotnego i wtórnego - z podaniem producenta wentylatorów,
d)opis armatury – z podaniem wytwórcy
e)sposób odcięcia miału od leja zasypowego,
f)opis instalacji wyciągowej spalin - z podaniem producenta wentylatorów,
g)opis układów automatycznej regulacji,
h)opis systemu sterowania i nadzoru pracy kotła.
W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale pkt. 2 składają łącznie jako konsorcjum.
8)Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł.
(słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł zero groszy).
9)Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100 %
10)Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
w Nysie ul. Jagiellońska 10a w sekretariacie.
Termin składania ofert upływa w dniu : 29.04.2008 r. do godz. 12:00
11)Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert,
12)Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 09.04.2008 r. Nr 72773
powrót...
Wersja : 1 2 3 4
Załączniki:
Ogłoszenie nr 1/PZP/ 2008
Program funkcjonalno użytkowy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia naroboty budowlane
Wzór Umowy
Ogłoszenie nr 1/PZP/ 2008
Program funkcjonalno użytkowy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia naroboty budowlane
Wzór Umowy
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Mirosław Radziejewski dnia 09.04.2008
Opublikowana przez Mirosław Radziejewski dnia 09.04.2008. Wygasa 29.04.2008. Odsłon 6537, Wersja 1
Początek strony
Opublikowana przez Mirosław Radziejewski dnia 09.04.2008. Wygasa 29.04.2008. Odsłon 6537, Wersja 1