- Inne dokumenty
- Rejestry i ewidencje
Rejestry i ewidencje
WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI
Wykaz rejestrów oraz ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Nysie
* Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Wydział Rozwoju Wsi i Ochrony Środowiska pok. 028) pdf
* Rejestr pomników przyrody (Wydział Rozwoju Wsi i Ochrony Środowiska pok. 026)
* Rejestr Aktów Prawa Miejscowego 1990-2012 pdf
* Rejestr instytucji kultury Gminy Nysa doc (Wydział Kultury, Sportu, Turystyki i Ochrony Zabytków pok. 221)
* Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (Gminny Zarząd Oświaty pok. 219)
* Rejestr uchwał Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr wniosków Komisji Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr protokołów sesji Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr interpelacji i wniosków Radnych Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 207)
* Rejestr zarządzeń Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr upoważnień Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr spraw cywilnych (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr skarg, wniosków i petycji (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 206)
* Rejestr przeprowadzonych kontroli (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 102)
* Rejestr zamówień publicznych (Biuro Zamówień Publicznych pok. 226)
* Dawna ewidencja działalności gospodarczej Burmistrza Nysy (Wydział Spraw Obywatelskich pok.124)
* Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (Wydział Spraw Obywatelskich pok.124):
- w lokalach gastronomicznych xlsx
- w punktach handlowych xlsx
* Ewidencja udzielonych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką (Wydział Spraw Obywatelskich pok.124)
* Ewidencja ludności (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 018 i 019)
* Rejestr mieszkańców (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 018 i 019)
* Rejestr wyborców (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 017, 018 i 019)
* Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych (Wydział Spraw Obywatelskich pok. 017)
* Ewidencja podatkowa nieruchomości (Wydział Finansowy pok. 036 i 034)
* Ewidencja innych obiektów świadczących usługi hotelarskie (Wydział Kultury, Sportu, Turystyki i Ochrony Zabytków pok. 221)
* Ewidencja mieszkań komunalnych (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 125)
* Rejestr Placówek Wsparcia Dziennego posiadających wydane przez Burmistrza zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 130)
* Rejestr decyzji o warunkach zabudowy (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 223)
* Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 223)
* Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 223)
* Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej (Stanowisko ds. Nadzoru Właścicielskiego i Przekształceń Własnościowych
oraz Informacji Publicznej pok. 217)
- Wnioski i odpowiedzi o udzielenie informacji publicznej 2014 , 2015 , 2016 , 2017
* Rejestr umów od 2016 roku >> (do 2015 roku w poszczególnych wydziałach)
* Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego w Nysie (Kancelaria i Archiwum Zakładowe, Kancelaria – parter)