ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA
Zamawiający zmienia treść zaproszenia do składania ofert w przedmiotowym postępowaniu
poprzez dodanie kolejnego urządzenia placu zabaw.
W punkcie „3.2. Opis i wymagania techniczne jakie mają spełniać urządzenia placu zabaw .” - dodaje się literę:
I) Huśtawka rodzinna drewniana
- wymiary urządzenia: wysokość 220 cm, szerokość 185 cm, długość 300 cm lub zbliżone,
zbliżona
- strefa bezpieczeństwa: szerokość 320 cm, długość 710 cm,
- kolorystyka – drewno w odcieniach naturalnych, elementy HDPE w kolorze zielonym (są to zalecenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków),
- konstrukcja: drewno klejone, frezowane wzdłużnie (90x90) –impregnowane (nogi huśtawki). Stal ocynkowana i malowana proszkowo (belka poprzeczna). Siedzisko rodzic – dziecko (zawiesie) metalowe z elementami tworzywa sztucznego.
Jednocześnie Zamawiający zmienia termin składania ofert w następujący sposób:
1) termin składania ofert upływa w dniu 29 kwietnia 2019 r. o godzinie 11:00;
2) otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 kwietnia 2019 r. o godzinie 11:10.
Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian. Niniejszym ulegają zmianie odpowiednio inne terminy tj. początek biegu terminu związania ofertą oraz oznaczenia umieszczone na opakowaniu oferty. Bieg terminu związania ofertą który wynosi 30 dni, rozpoczyna się wraz z upływem nowego terminu składania ofert.
Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić powyższe zmiany w treści składanych ofert.
Przedmiotowe zmiany stanowią integralną część zaproszenia i są wiążące dla wszystkich Wykonawców.
W załączeniu pełna treść dokumentu plik: Zmiana treści zaproszenia.pdf
oraz zmieniony formularz oferty plik edytowalny: Formularz oferty zmiana.doc