Rejestry i ewidencje

WYKAZ   REJESTRÓW   I    EWIDENCJI
Wykaz rejestrów oraz ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Nysie

* Rejestr uchwał Rady Miejskiej  (Biuro Rady Miejskiej pok. 104)

* Rejestr wniosków Komisji Rady Miejskiej (Biuro Rady Miejskiej pok.104)

* Rejestr protokołów sesji Rady Miejskie
 (Biuro Rady Miejskiej pok.104)

* Rejestr interpelacji i zapytań radnych (Biuro Rady Miejskiej pok. 104)

* Rejestr zarządzeń Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno - Organizacyjny pok.111)

* Rejestr umów cywilno - prawnych (w poszczególnych wydziałach)

* Rejestr instytucji kultury (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 111)

* Rejestr  zamówień publicznych (Biuro Zamówień Publicznych pok. 005)

* Rejestr skarg i wniosków (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 111)

* Rejestr  przeprowadzonych kontroli (Sekretariat pok. 112)

* Rejestr pomników przyrody (Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska pok.030)

* Rejestr spraw cywilinych (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.125)

* Rejestr pism wpływających do Urzędu Miejskiego(Wydział Administracyjno-Organizacyjny, punkt informacyjny - parter)

* Ewidencja sprzedaży mienia komunalnego (Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok.208)

* Ewidencja szkół i placówek niepublicznych(Gminny Zarząd Oświaty pok.204)

* Ewidencja działalności gospodarczej (Wydział Promocji i Integracji Europejskiej pok.028)

* Ewidencja ludności (Wydział Spraw Obywatelskich pok.037)

* Ewidencja mieszkań komunalnych (Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. 008)

* Ewidencja podatkowa nieruchomości (Wydział Finansowy pok. 019 i 023)

Informację opracowała i zamieściła w dniu 18 maja 2004 r. Edyta Bednarska - Kolbiarz
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Edyta Bednarska-Kolbiarz dnia 18.05.2004
Opublikowana przez Edyta Bednarska-Kolbiarz dnia 18.05.2004. Odsłon 20791, Wersja 1drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 148  prawy
Początek strony