- Inne dokumenty
- Rejestry i ewidencje
Rejestry i ewidencje
Wykaz rejestrów oraz ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Nysie
* Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Wydział Rozwoju Wsi pok. 030) pdf
* Rejestr Aktów Prawa Miejscowego 1990-2012 pdf
* Rejestr instytucji kultury Gminy Nysa doc (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 216)
* Rejestr żłobków i klubów dziecięcych pdf (Gminny Zarząd Oświaty pok. 219)
* Rejestr dziennych opiekunów pdf (Gminny Zarząd Oświaty pok. 219)
* Rejestr uchwał Rady Miejskiej (Biuro Rady Miejskiej pok. 236)
* Rejestr wniosków Komisji Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.236)
* Rejestr protokołów sesji Rady Miejskie (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.236)
* Rejestr interpelacji i zapytań radnych (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 236)
* Rejestr zarządzeń Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno - Organizacyjny pok.111)
* Rejestr umów cywilno - prawnych (w poszczególnych wydziałach)
* Rejestr instytucji kultury (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 111)
* Rejestr zamówień publicznych (Wydział Rozwoju Infrastruktury i Zamówień Publicznych pok. 205)
* Rejestr skarg i wniosków (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 111)
* Rejestr przeprowadzonych kontroli (Sekretariat pok. 112)
* Rejestr pomników przyrody (Wydział Rozwoju Wsi pok.030)
* Rejestr spraw cywilnych (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.125)
* Rejestr pism wpływających do Urzędu Miejskiego (Wydział Administracyjno-Organizacyjny, punkt informacyjny - parter)
* Ewidencja sprzedaży mienia komunalnego (Wydział Planowania Przestrzennego pok.208)
* Ewidencja szkół i placówek niepublicznych (Gminny Zarząd Oświaty pok.214)
* Dawna ewidencja działalności gospodarczej Burmistrza Nysy (Wydział Rozwoju Gospodarczego pok. 028)
* Ewidencja innych obiektów świadczących usługi hotelarskie (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 216)
* Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (Wydział Rozwoju Gospodarczego pok. 028):
a) w lokalach gastronomicznych xlsx
b) w punktach handlowych xlsx
* Ewidencja udzielonych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką (Wydział Rozwoju Gospodarczego pok. 028)
* Ewidencja ludności (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.037)
* Ewidencja mieszkań komunalnych (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 208)
* Ewidencja podatkowa nieruchomości (Wydział Finansowy pok. 019 i 023)
* Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej (Wydział Komunikacji Społecznej pok. 237)
wnioski i odpowiedzi publikowane są w BIP <przejdź >
* Wydział Planowania Przestrzennego (pok 211) prowadzi nw. rejestry:
- decyzji o warunkach zabudowy,
- decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym,
- wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.