Rejestry i ewidencje

WYKAZ   REJESTRÓW   I    EWIDENCJI

Wykaz rejestrów oraz ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Nysie



* Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Wydział Rozwoju Wsi pok. 030) pdf

* Rejestr Aktów Prawa Miejscowego 1990-2012 pdf


* Rejestr instytucji kultury Gminy Nysa doc 
(Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 216)

* Rejestr żłobków i klubów dziecięcych  pdf  
(Gminny Zarząd Oświaty pok. 219)

* Rejestr dziennych opiekunów  pdf   (Gminny Zarząd Oświaty pok. 219)

* Rejestr uchwał Rady Miejskiej
  (Biuro Rady Miejskiej pok. 236)

* Rejestr wniosków Komisji Rady Miejskiej (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.
236)

* Rejestr protokołów sesji Rady Miejskie
 (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.236)

* Rejestr interpelacji i zapytań radnych (
Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 236)

* Rejestr zarządzeń Burmistrza Nysy (Wydział Administracyjno - Organizacyjny pok.111)

* Rejestr umów cywilno - prawnych (w poszczególnych wydziałach)

* Rejestr instytucji kultury (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 111)

* Rejestr  zamówień publicznych (Wydział Rozwoju Infrastruktury i Zamówień Publicznych pok. 205)

* Rejestr skarg i wniosków (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok. 111)

* Rejestr  przeprowadzonych kontroli (Sekretariat pok. 112)

* Rejestr pomników przyrody (Wydział Rozwoju Wsi pok.030)

* Rejestr spraw cywilnych (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.125)

* Rejestr pism wpływających do Urzędu Miejskiego (Wydział Administracyjno-Organizacyjny, punkt informacyjny - parter)

* Ewidencja sprzedaży mienia komunalnego
(Wydział Planowania Przestrzennego pok.208)

* Ewidencja szkół i placówek niepublicznych (Gminny Zarząd Oświaty pok.214)

* Dawna ewidencja działalności gospodarczej Burmistrza Nysy  (
Wydział Rozwoju Gospodarczego pok. 028)

* Ewidencja innych obiektów świadczących usługi hotelarskie (Wydział Rozwoju Polityki Społecznej pok. 216)

* Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (Wydział Rozwoju Gospodarczego pok. 028):

    a) w lokalach gastronomicznych xlsx

    b) w punktach handlowych xlsx

* Ewidencja udzielonych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką (Wydział Rozwoju Gospodarczego pok. 028)

* Ewidencja ludności (Wydział Administracyjno-Organizacyjny pok.037)

* Ewidencja mieszkań komunalnych (Wydział Planowania Przestrzennego pok. 208)

* Ewidencja podatkowa nieruchomości (Wydział Finansowy pok. 019 i 023)

* Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej (Wydział Komunikacji Społecznej pok. 237)
   wnioski i odpowiedzi publikowane są w BIP <przejdź >

* Wydział Planowania Przestrzennego (pok 211) prowadzi nw. rejestry:
  - decyzji o warunkach zabudowy,
  - decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym,
  - wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

 


Informację wytworzył lub odpowiada za treść Magdalena Wacławczyk dnia 06.03.2015
Opublikowana przez Magdalena Wacławczyk dnia 06.03.2015. Odsłon 20775, Wersja 76drukuj
Wersja : lewy  73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83  z 148  prawy
Początek strony