Budowa drogi dojazdowej – boczna do ulicy Krawieckiej w Nysie (wygasły...)

FORMULARZ ZP-300

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Publikacja obowiązkowa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 15
Miejscowość:Nysa
Kod pocztowy: 48-300
Województwo: opolskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Jacek Krzywoń
Telefon: (077)4080513, : (077)4080553
E-mail: zp_nysa@op.onet.pl

Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL): www.nysa.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): ---
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Przedmioty działalności : Ogólne usługi publiczne
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających : Nie


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego


-------------------------------------------------------------------
Budowa drogi dojazdowej – boczna do ulicy Krawieckiej w Nysie
-------------------------------------------------------------------

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług :
Roboty budowlane : Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nysa

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy : Zamówienia publicznego

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia :
nawierzchnie drogowe, kanalizacja deszczowa, sieci energetyczne



II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego :
Okres gwarancji minimum 3 lata.

II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) :
Główny przedmiot 45.23.31.20-6
Dodatkowe przedmioty 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.31.23.11-0


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres :

Nawierzchnie drogowe
-chodniki : nawierzchnia z kostki betonowej gr.8 cm - 390,00m
-jezdnia, parkingi, zjazdy : nawierzchnia drogowa z kostki betonowe Polbruk gr.8 cm - 1539,00m
Kanalizacja deszczowa
-kanały z rur PVC - 365,0m
Sieci energetyczne
-układanie kabli wielożyłowych - 280,0m
-montaż latarń oświetleniowych - 5kpl.



II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany
Data zakończenia 31 maja 2007 r.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium : -----------------

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) w branżach roboty drogowe, sieci kanalizacyjne, sieci energetyczne,
4)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych. Jako warunek konieczny
przystąpienia do przetargu należy przyjąć posiadanie trzech referencji dotyczących wykonania robót
budowlanych o zbliżonym zakresie i wartości minimum 120 tys. złotych każda w okresie ostatnich 5 lat,
5)wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : Przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert : Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna : Nie


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.nysa.tensoft.pl
Opłata : 20.00 PLN
Warunki i sposób płatności: płatne przelewem na konto Zamawiającego po wystawieniu faktury VAT, lub w kasie Zamawiającego

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu : nie dotyczy

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :

Data: 21/12/2006 Godzina: 10:00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty : polski

IV.3.5) Termin związania ofertą : okres w dniach: 30

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert :

Data: 21/12/2006 Godzina: 10:15
Miejsce : siedziba Zamawiającego pokój 005 ( parter) – Biuro Zamówień Publicznych


SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ: Nie
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE : --

Data wysłania ogłoszenia : 21/11/2006


W złączeniu SIWZ.

powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informację wytworzył lub odpowiada za treść Jacek Krzywoń dnia 27.11.2006
Opublikowana przez Jacek Krzywoń dnia 27.11.2006. Wygasa 21.12.2006. Odsłon 2509, Wersja 1
Początek strony